wtorek, 2 sierpnia 2011

ENBseries for very low PC/Notebook

[PL]Witam was ;D
No więc po powrocie do GTA San Andreas miałem ochotę na lekkie modyfikacje gry. Pierwsze co zrobiłem to ENB dla mojego zrypanego laptopa.. :<. Znajdziecie w nim tylko refleksje na samochodach(odbicia) i poprawione kolory na trochę żywsze. Mi to wystarczy nie wiem jak Wam, w każdym razie jak coś to przecież możecie sobie udoskonalić modyfikacje ;D. Ogólnie może wam zjeść to okoła 5 fps nie jestem pewien ale chyba tak ;D W każdym razie będę "updejtował" ENB by był bardziej perfekcyjny i mniej FPS zjadał ;) Włączanie shift +f12

[ENG] Hello Guys ;D
So after returning to San Andreas I want make litle game modifications. The first I make ENB series for my loow notebook. In this modification you will find only the reflections on the cars and vivid colors. You can edit this ENB ;D. Generally, you can take 5 fps I'm not sure but I think so, anyway I will update ENB to be a more perfect and less FPS take ;) To enable click shift + F12

My Nootebook
Processor: AMD Turion 63 x2 Mobile Technology TL-56 1.8 GHz
Graphics: Nvidia Geforce GO7200 512Mb
Ram:2GB
Direct 11






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz